فضای مجازی در گردشگری، یکی از مهمترین صنایع در حال رشد است و توسعه صنعت گردشگری نیاز به برنامه های مناسب دارد تا بتواند در جذب گردشگران داخلی و بین المللی موفق باشد
فضای مجازی در گردشگری درعرضه بازار و تقاضا نقش مهمی بازی می کند از جمله شبکههای اجتماعی و وب سایت ها وبلاگ ها که با پیشرفت در دهههای اخیر و به خصوص با توسعه اینترنت، تمام صنایع را متحول کردهاند. گردشگران برای انتخاب مقصد گردشگری معمولا نیاز به اطلاعاتی در خصوص مقصد گردشگری دارند که به راحتی در دنیای مجازی، آنها این اطلاعات را از طریق رسانههای گروهی مثل تلویزیون ، ماهواره و اینترنت میگیرند.
صنعت گردشگري در هزاره سوم را ارزنده ترين صنعت پول ساز در جهان مي دانند منبعی که میتواند ارز ورودی زیادی با ورود گردشگر به کشور داشته باشد. هيچ صنعتي به اندازه صنعت گردشگري ، در كشوري با اقليم ايران ، ارزنده ، اثر بخش و با حداكثر بازدهي اقتصادي و فرهنگي همراه نيست . كشور ايران با تمدن كهن و طبيعت چهار فصل ، يكي از بي نظير ترين كشورهاي جهان در حوزه گردشگري به شمار مي آيد.
دولت مردان بايد زير ساخت هاي لازم را فراهم كنند تا در اين راه بتوانیم موفق باشیم که البته با توجه به
پروتکل های بهداشتی در شب های قدر
خلاقیت های مردم در دوران قرنطینه
مصوبه های جدید شورای سلامت کیش
تور گردشگری معلولان و راه کار های پیشنهادی در سفر